advertoriale

Treningul meu poate sa fie fericit: am gasit pantofi sport Puma la ZorileStore!

Am gasit pantofi de alergat Puma pentru barbati ST TRAINER EVO la un pret foarte bun pe ZorileStore.ro in aceste zile: doar 172,90 lei (redus de la 229,90 lei).

359904_01_d

De mult imi doreau asemenea incaltaminte deoarece am primit cadou de ziua mea un trening Puma si parca cerea sa ii cumpar si niste pantofi de sport pe masura.

Mereu am neglijat, dar acum, cand am intrat in magazinul online de care va ziceam, ca sa vad cand incepe Marea Eclipsa a Preturilor, i-am vazut cum se roteau mandri si am zis: „Gata, ai mei sunteti!”.

Am vazut ca Black Friday incepe pe ZorileStore pe 18 noiembrie 2016, ca vor fi reduceri imense de pana la 60% la toata gama de articole expuse spre vanzare pe net, dar eu o sa imi iau pantofii de alergat Puma chiar de acum.

Peste o saptamana vad eu ce o sa imi mai comand, pentru ca am de unde alege dintre atatea categorii de produse care permit oricui sa isi alcatuiasca niste outfit-uri WOW.

Bine, am mai vazut eu pe site si o bicicleta PEGAS pentru barbati, „DRUMET”, cu 24 de viteze care m-ar cam tenta, dar sa vedem daca imi ajung banii pentru asa cumparatura importanta. Astept sa vad cat va costa la reducere!

a01mtbg24s_ver_d

Lasă un răspuns

