advertoriale

Am intrat in preliminariile campionatului ZorileStore Black Friday!

Precum stiti imi place sportul, fie ca este vorba de jocuri la masa, gen sah sau scrabble, fie ca este vorba de sporturi in aer liber, de tipul fotbal, ciclism sau polo pe apa.

Cum imi place sa si fac miscare, nu doar sa urmaresc diverse competitii sportive la televizor, este de la sine inteles ca acum, in apropiere de Vinerea Neagra am inceput sa imi alcatuiesc tot soiul de liste cu articolele pe care mi le-as dori sa le comand din magazinele online ce au anuntat reduceri uriase cu aceasta ocazie.

Unul dintre magazinele mele preferate este ZorileStore.ro, deoarece aici au articole diverse de imbracaminte si incaltaminte de la firme internationale renumite, pe care orice sportiv, fie el amator sau profesionist si le-ar dori in garderoba lui.

Am vazut ca, incepand cu 18 noiembrie 2016, oamenii ce lucreaza acolo au anuntat ca vor scadea preturile la toate categoriile de produse din catalogul lor online cu procente de pana la 60%.

Asa ocazie nu merita ratata, de aceea, am scotocit intreaga dupa-amiaza dupa diverse articole care sa ma ajute sa ma imbrac casual sau de-a dreptul sportiv, in acest anotimp racoros.

Am gasit rapid o pereche de cizme PEPE JEANS pentru barbati FENIX foarte interesante, din piele intoarsa:

PMS50047_962_c.jpg

Sunt imblanite, cu o intaritura speciala la calcai si varf. Au siret de piele, ceea ce permite o fixare excelenta pe picior.

Pretul lor actual este de 279,90 lei, redus de la 559,90 lei, adica au deja o reducere de 50%.

Cred ca o sa le comand inainte de Black Friday, pentru ca mi-e teama ca daca mai astept stocul se va epuiza.

Iar cu banii economisiti (numai putin de 280 de lei) o sa imi pot cumpara si o pereche de pantofi de sport.

Uite asa Black Friday o sa vina (partial) pentru mine mai devreme cu o saptamana!

Lasă un răspuns

