advertoriale

YO – cel mai bun sirop de fructe

Siropul austriac YO este unul din cele mai bune siropuri pe care eu le beau in excursii, pe timpul verii, dar si la aniversari si diverse alte reuniuni de familie sau cu prietenii.

Cel mai mult imi place la acest produs austriac gustos, anume facut pentru pofticiosi mici si mari, faptul ca are antipicurator, un dop special care salveaza sticla in care se afla adapostit continutul de urmele lipicioase.

Pet-ul polistratificat, cu o transparenta perfecta, e dotata si cu un tip de rezervor special pentru ca orice copilas sa se descurce usor cand il toarna in pahar.

Acum, drept sa va spun, eu uneori mai beau si direct din sticla lichidul dulce-aromat, preparat din cele mai bune fructe, desi producatorii recomand sa fie in proportie de 1:7 parti de apa.

Cel mai mult imi place YO – fructe de padure, dar nici siropurile din gama Fresh nu sunt rele, mai ales acela de lamaie si menta.

Fara coloranti artificiali, fara conservanti, sunt ingredientul prepararii unora dintre cele mai gustoase bauturi racoritoare.

De ce va povestesc despre siropul austriac YO?

Pentru ca in acest an 2016 a implinit venerabila varsta de 60 de ani.

csm_header_yo_cc647f0fe3

 

Si, cu aceasta ocazia, oamenii ce lucreaza in companie s-au gandit sa lanseze o provocare iubitorilor de sirop YO:

 „După 60 de ani de experiențe, brand-ul YO Sirop de fructe lansează consumatorilor săi următoarea provocare: să-și toarne un pahar de sirop YO cu apă minerală și să se lase purtați de gustul copilăriei. Pasul următor ar fi să ia o hârtie, să scrie toate experiențele pe care și-ar dori să le trăiască până la 60 de ani, iar apoi să păstreze hârtia într-o cutie de amintiri, sticluță cu mesaje sau într-o carte. Aceste rezoluții pot deveni astfel niște obiective pe termen lung.” a explicat Liliana Bock, Brand Manager Maresi Foodbroker.
Campania „60 de ani de experiențe” se va desfășura pe pagina oficială de Facebook a brandului YO Sirop de fructe în perioada 7 octombrie-7 noiembrie 2016.
Eu am raspuns cu entuziasm provocarii si am alcatuit rapid lista mea de 5 rezolutii;
– vreau sa citesc cele mai importante carti din lista mea de 1000 de volume de lecturat intr-o viata;
– vreau sa ajung in cat mai multe locuri misterioase din tara noastra, inainte ca ele sa intre in circuitul turistic;
– vreau sa invat sa cos goblenuri, deoarece imi doresc de multa vreme acest lucru;
– vreau sa ma antrenez si la 50-55 de ani sa particip la maratoane pentru veterani, asa cum face matusa mea;
– vreau sa invat engleza la un nivel suficient de bun pentru a putea citi romane in original, eu stiind doar franceza si germana, in prezent.
Cu siguranta voi reusi! Si voi sarbatori atunci evident cu sirop YO!
cartonase-yo-1-01-aaa-e1476180662558
Lasă un răspuns

