advertoriale

Credit Flanco: informatii preliminare la #suportclientinonstop!

Serviciul #suportclientinonstop Flanco, pe care l-am testat ieri este grozav, pe cuvantul meu!

M-am gandit sa imi cumpar o combina frigorifica online de pe flanco.ro si, de aceea, pentru ca nu ma prea dau banii afara din casa, am vrut sa aflu ceva informatii despre posibilitatea accesarii unui credit pentru produse electrocasnice mari.

Nu de alta, dar pana strang eu suma necesara, vine iarna si va fi suficient sa pun la pastrare mancarea in balcon!

Usor de zis, greu de facut, pentru cineva care nu prea stie cum sa procedeze pentru a aceesa un credit Flanco…

Cum am auzit ca in aceasta perioada tocmai ce este in curs de modernizare serviciul de asistenta clienti #flanco, mi-am zis ca merita sa fac o incercare, desi… cand aud de sunat la call center ma cuprinde groaza.

Recunoasteti ca si pe voi! Nu stiu ce isi imagineaza oamenii aia care au inventat melodiile de asteptare… Mai precis MELODIA, pentru ca este una singura (distinctiva) la fiecare call center de comapanie, repetata la nesfarsit, de parca esti in filmul ala horror „Ziua Cartitei”, nu altceva! Nici macar nu mai schimba melodiile firmele astea cu unele la moda…

Nu ar fi haios ca sa mai puna niste numere de taste magazinele online pe care, daca apesi, sa iti poti alege singur melodia de asteptare?

Ceva gen: „Daca doriti ultimul hit al momentului apasati tasta 1! Daca doriti ultima manea inregistrata de Guta apasati tasta 2! Daca va place muzica preclasica apasati tasta 3!” Si asa mai departe… Macar nu ne-am mai plictisi astfel…

Serviciul telefonic #suportclientinonstop Flanco poate sa fie accesat la unul din urmatoarele numere: 037.447.71.00 sau 021.203.81.70.

Cu mana tremuranda am format primul numar, incercand sa ghicesc ce melodie enervanta au ales pentru clientii pusi „pe asteptare”.

Am citit ca operatorii de la call center Flanco raspund acum in maxim 40 de secunde, dar stiti voi… „si marmota asa invelea ciocolata…” (pardon! cartita!!!)

M-am gandit sa fac si o inregistrare, asa, pentru posteritate, de aceea am apasat si pe functia de inregistrare sonora a smartphone-ului meu.

Stupoare!!!! Nici nu am terminat bine de format, ca dupa un mesaj de intampinare de cateva propozitii scurte A RASPUNS UN OPERATOR!!! Nu in 40 de secunte, nu in 30, nici macar in 10 secunde, ci… IMEDIAT!!!

Pai nici mama, cand o sun, nu raspunde asa, instant!!!

Sa fie asta un semn ca intram si noi in randul tarilor civilizate, in care nu este goala de continut expresia: „Clientul nostru, stapanul nostru!”?

M-as bucura sa fie asa…

Tanarul angajat #flanco a incercat sa ma ajute cat a putut el mai bine, mi-a spus care sunt primii pasi pe care trebuie sa ii fac pentru obtinerea unui credit pentru combina frigorifica pe care vreau sa o comand (sa imi fac un cont pe www.flanco.ro, sa aleg produsul, sa aleg optiunea de plata prin Credit Flanco…).

Asta voi proceda si apoi voi astepta sa fiu sunata de un specialist in creditare Flanco. Nu imi mai fac probleme ca nu va fi la fel de operativ si amabil precum colegul lui de la call centre.

Va invit si pe voi sa testati #suportclientinonstop, pentru a vedea ca tot ceea ce am spus a fost real.

Iata un videoclip facut cu dialogul meu cu operatorul #flanco:

COMPLETARE LA ARTICOL:

Flanco și-a testat serviciul Suport clienți 24/7

102 bloggeri au verificat viteza de răspuns și eficiența serviciului

5 septembrie 2016 – Timp de două săptămâni, Flanco și-a testat, cu ajutorul bloggerilor, serviciul Suport clienți 24/7, lansat recent în parteneriat cu CGS România (Computer Generated Solutions Inc.). 102 bloggeri au testat timpul în care sunt preluate apelurile către serviciul de asistență telefonică, înregistrându-se video în timp ce apelau Suport clienți 24/7.

“Pentru noi, timpul clienților este la fel de important ca al nostru”, spune Cristina Martinaș, Online Sales Director. “Știm cu toții cât de neplăcut este să aștepți la telefon minute întregi, nu pentru a rezolva o problemă, ci numai pentru a avea un interlocutor la celălalt capăt al firului. Tocmai de aceea, prin serviciul Suport clienți 24/7, încercăm să răspundem rapid și să punem la dispoziția clienților informațiile de care au nevoie, indiferent de oră, indiferent dacă este zi de lucru, de weekend sau de sărbătoare. Obiectivul nostru este să le răspundem la apel în cel mult 40 de secunde și căutăm permanent moduri de a reduce timpul de așteptare. Așa am ajuns să testăm serviciul cu ajutorul unui număr atât de mare de bloggeri.”

Timp de două săptămâni, 102 bloggeri s-au înregistrat, cu propriile telefoane sau camere video, în timp ce apelau serviciul Suport clienți 24/7 și cronometrau timpul scurs până la preluarea apelului. 85% dintre bloggeri au discutat cu un operator în mai puțin de 40 de secunde de la inițierea apelului, iar aproape 70% dintre aceștia au așteptat mai puțin de 30 de secunde pentru a fi preluați. Doar trei apeluri au avut un timp de așteptare de peste două minute, iar unul singur de peste trei minute. La finalul testării, Flanco a calculat timpul mediu de așteptare – 41 de secunde, cu o secundă mai mult decât obiectivul propus.

“Timpul mediu de așteptare obținut este, pentru noi, un bun punct de plecare, pe care suntem hotărâți să îl optimizăm în următoarea perioadă”, afirmă Cristina Martinaș. “Le mulțumim bloggerilor care au răspuns inițiativei noastre, pentru că au testat serviciul Suport clienți 24/7 și au făcut primul pas pentru îmbunătățirea acestuia, și partenerilor Blogal Initiative, pentru că ne-au ajutat să punem în practică acest proiect.”

Printre punctele forte ale serviciului Suport clienți 24/7,  bloggerii care s-au implicat în test au mai enumerat: disponibilitatea serviciului la orice oră, concizia mesajului de întâmpinare, profesionalismul operatorilor și relevanța informațiilor primite. Subiectele pe care bloggerii le-au discutat cu echipa de suport clienți au avut în vedere: plasarea, statusul și livrarea comenzilor, produsele și serviciile oferite de Flanco, campaniile aflate în desfășurare, soluțiile de finanțare și plata în rate, garanția, cardul de fidelitate Mereu Flanco.

Așa cum a anunțat la lansarea proiectului, Flanco a acordat 80 de vouchere celor care au participat la testarea serviciului de asistență telefonică. Mai multe informații despre campanie sunt disponibile pe http://blogalinitiative.ro/campanii/ajuta-ne-sa-testam-serviciul-suportclientinonstop,  iar despre serviciul Suport clienți 24/7 puteți afla mai multe pe https://www.flanco.ro/suport-clienti-24-7.

# # #

Despre Flanco:

Flanco este cel mai eficient retailer autohton de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu un număr de peste 1400 de angajați, compania deţine o rețea de 115 magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 68 de orașe.

Pentru mai multe informații, vă rugăm accesați www.flanco.ro, www.flancointeractiv.ro sau paginile de Facebook şi de Twitter.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s