Sandale corai pentru serile din Vama Veche!

Am intrat pe net, in magazinul ZorileStore.ro ca sa imi iau niste sandale la reducere, pentru ca am auzit de la Mimi ca ea si-a cumparat deja o pereche faina de la ei si, ce sa vezi: nu doar ca am gasit unele foarte dragute, la doar 59,90 lei, dar am intrat si automat intr-un concurs de plecat la mare.

Mai precis oricine cumpara un produs de pe site-ul lor (si au doar branduri renumite pe acolo!), pana pe 21 august 2016, intra automat la tragerea la sorti pentru castigarea unui adintre cele 3 sejururi din in perioada 26-29 august 2016, la mare.

Si nu oriunde!

E vorba de cateva zile petrecute la Vama Veche, la Sandalandala, cel mai renumit loc de campare din statiune!

Ca bonus, cei 3 castigatori nu doar ca au locul de cazare la cort si micul dejun asigurate, dar mai pot sa ia fiecare dintre ei, in aceleasi conditii, inca 7 prieteni! 

Mi se pare un concurs strasnic in care castigi si daruiesti!

Pentru ca, recunoasteti si voi, daca bucuria castigarii unui premiu nu este impartasita cu cei apropiati, care sa se bucure sincer pentru tine, nu este deplina.

Concursul propus de ZorileStore.ro face acest lucru: aduce bucurie la puterea a 10!

Ce ziceti va prindeti si voi in joc?

Ce-ar fi sa ne intalnim acolo la sfarsitul acestei luni?

Nu de alta, dar as vrea sa-mi admirati noile mele sandalute corai!

Lasă un răspuns

